Butikowe kino KinoGram, mieszczące się w zrewitalizowanej Fabryce Norblina w Warszawie, dołączyło do grona klientów Lepont. Współpraca rozpoczęła się w połowie stycznia 2025 roku
Agencja zajmuje się opracowaniem i realizacją strategii komunikacji kina. Do jej zadań należą także działania mediowe i aktywacje z obszaru influencer marketingu, związane z bieżącym planem i wydarzeniami specjalnymi kina. Lepont poprowadzeni biuro prasowe kina, działania media relations, współpracę z influencerami oraz obsługę mediową i sponsorską wydarzeń specjalnych kina.
Z ramienia agencji działania dla tego klienta prowadzi Anna Krzyżanowska, Senior PR Manager, wraz z zespołem: Bogna Stypułkowska, PR & Influencer Marketing Manager, i Justyna Kąkol, Influencer Marketing Specialist.
Lepont wybrano na podstawie rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Wcześniej KinoGram obsługiwały agencje Dream Music i iPublicity. (mb)