Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Klara Banaszewska dyrektor generalną Grayling Poland. dotychczas pełniła w agencji funkcję deputy general managera i head of public affairs. w przeszłości była związana z zespołem agencji mmd polska. do jej obowiązków należała wówczas współpraca z międzynarodowymi firmami z branży energetycznej i finansowej w obszarze polityki, prawa polskiego i ue. banaszewska pracowała też jako konsultant w firmie ads insight w brukseli, gdzie doradzała klientom w kwestiach związanych z polityką unii europejskiej dotyczącą energetyki i ochrony środowiska oraz w komunikacji z instytucjami europejskimi. ukończyła college of europe w natolinie oraz nauki polityczne na uniwersytecie roberta schumana w strasburgu. do tej pory dyrektorem generalnym grayling poland był peter fecko, który obecnie zajmuje stanowisko managing director, cee region w grayling. ma on ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych na arenie międzynarodowej. koordynował prace firm w europie środkowo-wschodniej, zarówno z obszaru public relations, jak i public affairs. (mw).
Dotychczas pełniła w agencji funkcję Deputy General Managera i Head of Public Affairs. W przeszłości była związana z zespołem agencji Mmd Polska. Do jej obowiązków należała wówczas współpraca z międzynarodowymi firmami z branży energetycznej i finansowej w obszarze polityki, prawa polskiego i UE.
Banaszewska pracowała też jako konsultant w firmie ADS Insight w Brukseli, gdzie doradzała klientom w kwestiach związanych z polityką Unii Europejskiej dotyczącą energetyki i ochrony środowiska oraz w komunikacji z instytucjami europejskimi.
Ukończyła College of Europe w Natolinie oraz nauki polityczne na Uniwersytecie Roberta Schumana w Strasburgu.
Do tej pory dyrektorem generalnym Grayling Poland był Peter Fecko, który obecnie zajmuje stanowisko Managing Director, CEE region w Grayling. Ma on ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych na arenie międzynarodowej. Koordynował prace firm w Europie Środkowo-Wschodniej, zarówno z obszaru public relations, jak i public affairs. (mw)