poniedziałek, 16 września, 2024
Strona głównaAktualnościKlient wybiera agencję – czy zwraca uwagę na CSR?

Klient wybiera agencję – czy zwraca uwagę na CSR?

W ramach wdrażania strategii CSR, Fabryka Komunikacji Społecznej bada rynek pod kątem świadczenia usług odpowiedzialnych agencji. Badanie realizowane jest wśród firm, którzy jako klienci korzystają z usług agencji. Chodzi o sprawdzenie, czy przy wyborze agencji firmy biorą pod uwagę fakt działania tych podmiotów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i czy jest to w ogóle dla nich ważne na etapie podejmowania decyzji o współpracy.

Wszyscy przedstawiciele strony klienta zainteresowani udziałem w badaniu proszeni są o wypełnienie ankiety, dostępnej na stronie. Każdy głos będzie cenny i pozwoli na poznanie podejścia klientów do świadczenia zrównoważonych usług przez agencje działające na polskim rynku. Zachęcamy do podzielnia się swoimi doświadczeniami. Wyniki FKS przedstawi po zakończeniu badania. Znajdziecie je również na naszej stronie.

Fabryka Komunikacji Społecznej wdraża strategię CSR dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP).

PRoto.pl jest patronem medialnym badania.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj