Tegoroczna konferencja, która odbędzie się w dniach 12 i 13 października we Wrocławiu, w całości będzie poświęcona tematowi customer experience.
Uczestnicy piątej edycji Marketing Progress dowiedzą się, jak dopasować się do potrzeb klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Będzie także mowa o sposobach budowania trwałych relacji z klientem.
„Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na działaniach odpowiadających oczekiwaniom klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach pracy firm” – właśnie o tym, jak tego dokonać, będzie mowa podczas konferencji.
Podczas konferencji zostaną też zaprezentowane wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce, zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.
W ramach wydarzenia odbędą się także warsztaty (równolegle do prelekcji) z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.
Konferencja odbędzie się w sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Prelegentami tegorocznej edycji będą m.in. Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M) czy Karolina Karolczak (Sodexo).
Opłata konferencyjna wynosi:
499 złotych netto przy zapisie i płatności do 31 sierpnia
699 złotych netto przy zapisie i płatności do 30 września
899 złotych netto przy zapisie i płatności do 11 października
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.
Mind Progress – organizator konferencji Marketing Progress – korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.