Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka została klientem Good One PR w styczniu 2023 roku, o czym agencja poinformowała w kwietniu 2023 roku.
Działania komunikacyjne prowadzone są w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR, w tym opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, media relations, prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie ekspertów, monitoring mediów, a także rekomendację działań dodatkowych.
Po stronie Good One PR działania prowadzą Ewelina Jaskuła, Account Manager, oraz Katarzyna Zawadzka, Senior Account Executive.
Agencja zrealizowała już dla klienta kampanię społeczną „(P)okaż serce”, w ramach której m.in. pozyskała współprace z patronami i partnerami, zaangażowała wybranych influencerów, odpowiadała za przygotowanie materiałów prasowych oraz media relations.
Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat współpracy. (bs)