23 i 24 września w Warszawie odbędzie się Golden Marketing Conference. Wydarzenie poświęcone będzie nowym perspektywom dla marketingu, jego zmieniającej się roli w organizacjach, a także nowym, niezbędnym kompetencjom szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy. Omówione zostaną takie zagadnienia jak consumer experience, data science czy machine learning.
Od pierwszej edycji, która odbyła się w 2015 roku, GMC przyciągnęło około 3200 uczestników. Wydarzenie wyróżnia się wyselekcjonowanym doborem prelegentów, którzy są odpowiedzialni za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach, oraz długimi, nawet 90-minutymi prelekcjami.
Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference wystąpią m.in. Katarzyna Paliwoda, Head of Business Facebooka w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, czy Arkadiusz Łoś, Brand Consulting i CI Director w Dragon Rouge. Pojawią się także osoby znane już poprzednich odsłon wydarzenia – m.in. Piotr Bucki czy Cezary Kuik. Wśród prelegentów będą też Wojciech Ławniczak z Very Human Services, Dominik Karbowski z Selectivv, Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Cooridnator w Kazar Group, czy Łukasz Dębski, Digital Marketing Consulting w Socjomanii.
Gościem specjalnym konferencji będzie Jarosław Kuźniar, znany jako dziennikarz telewizyjny i radiowy oraz publicysta, który pracował dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet, który obecnie zajmuje się kreowaniem marki osobistej oraz mediami w świecie online i wspiera w budowaniu marki m.in. influencerów, fundacje i start-upy.
Golden Marketing Conference odbędzie się 23-24 września 2019 roku na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza w Warszawie.
Szczegółowe informacje na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)