Twórcy kampanii #PracujeBoLubie.pl zorganizowali akcję ambientową na warszawskim „Mordorze”. W poniedziałek 26 czerwca 2017 roku drużyna #PracujeBoLubie.pl liczyła wszystkie osoby, które zmierzały do pracy z uśmiechem na ustach. Wsród 3 tys. pracowników „Mordoru”, których udało się zapytać o ich poziom zadowolenia, tylko niecałe 29 proc. odpowiedziało, że lubi swoją pracę. Zespół #PracujeBoLubie.pl wraz z pracownikami firmy Decathlon rozdawał również kolorowe wlepki.
„Nazwa »Mordor« – mówi sama za siebie. Przepełnione ludźmi tramwaje i autobusy zmierzające w stronę ulicy Domaniewskiej nie napawają podróżujących optymizmem… Postanowiliśmy uderzyć „Mordor” w samo serce i wykrzesać z niego odrobinę entuzjazmu do pracy – już w poniedziałkowy poranek! Twarze Księżniczek Asapów oraz Wojowników Mordoru na widok różowej drużyny #PracujeBoLubie.pl rozdającej kolorowe wlepki rozpromieniały się uśmiechem! Nasz cel został osiągnięty w 100 proc.” – piszą twórcy akcji.
#PracujeBoLubie.pl to projekt Employer Branding Institute, który powstał na bazie wywiadów z pracownikami i pracodawcami.
Na portalu można m.in.:
– sprawdzić swój poziom zadowolenia z obecnej pracy,
– otrzymać porady ekspertów, jak osiągnąć wyższy poziom szczęścia,
– zainspirować się historiami bohaterów, którzy już to zrobili,
– poznać miejsca pracy wyróżnione odznaczeniem „I love my job winner 2017”,
– znaleźć ofertę pracy u wyjątkowych pracodawców.
PRoto.pl jest patronem medialnym projektu.
Czytaj też: Pracownicy i pracodawcy we wspólnej przestrzeni social mediowego biura