Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Pih i Grabowski zachęcają do odpowiedzialnego picia. na początku lipca 2023 roku ruszyła kampania społeczna kompanii piwowarskiej „pij z umiarem – to się rymuje”. celem akcji jest szerzenie idei odpowiedzialnego spożywania alkoholu, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, który jest najbardziej imprezowym sezonem. w tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi grzegorz adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w kompanii piwowarskiej. twórcy inicjatywy postanowili słowa „pij” i „umiar” przeobrazić w osoby. pijem jest raper pih, umiarem zaś aktor andrzej grabowski. wcielają się oni w postacie zestawione na zasadzie kontrastu i typowych archetypów imprezowych: osoby często tracącej kontrolę i imprezowicza, który bawi się, ale jednocześnie pije rozważnie. z tego połączenia powstał utwór „pij feat. umiar – to się rymuje”, który jest dialogiem na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu. w ramach kampanii użytkownicy mediów społecznościowych mogą zamieszczać na kanałach kompanii piwowarskiej m.in. na facebooku swoje propozycje do tekstu piosenki z użyciem frazy „picie z umiarem”. zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale. akcja zakończy się we wrześniu, kiedy premierę będzie miał teledysk do piosenki „pij feat. umiar – to się rymuje”. za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja v&p. źródło: youtube/ kompania piwowarska s.a. (zd).
Na początku lipca 2023 roku ruszyła kampania społeczna Kompanii Piwowarskiej „Pij z UMIAREM – to się rymuje”.
Celem akcji jest szerzenie idei odpowiedzialnego spożywania alkoholu, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, który jest najbardziej imprezowym sezonem.
W tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.
Twórcy inicjatywy postanowili słowa „Pij” i „Umiar” przeobrazić w osoby. Pijem jest raper PIH, Umiarem zaś aktor Andrzej Grabowski. Wcielają się oni w postacie zestawione na zasadzie kontrastu i typowych archetypów imprezowych: osoby często tracącej kontrolę i imprezowicza, który bawi się, ale jednocześnie pije rozważnie.
Z tego połączenia powstał utwór „Pij feat. Umiar – to się rymuje”, który jest dialogiem na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu.
W ramach kampanii użytkownicy mediów społecznościowych mogą zamieszczać na kanałach Kompanii Piwowarskiej m.in. na Facebooku swoje propozycje do tekstu piosenki z użyciem frazy „picie z umiarem”. Zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale.
Akcja zakończy się we wrześniu, kiedy premierę będzie miał teledysk do piosenki „Pij feat. Umiar – to się rymuje”.
Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja V&P.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Pih i Grabowski zachęcają do odpowiedzialnego picia. na początku lipca 2023 roku ruszyła kampania społeczna kompanii piwowarskiej „pij z umiarem – to się rymuje”. celem akcji jest szerzenie idei odpowiedzialnego spożywania alkoholu, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, który jest najbardziej imprezowym sezonem. w tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi grzegorz adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w kompanii piwowarskiej. twórcy inicjatywy postanowili słowa „pij” i „umiar” przeobrazić w osoby. pijem jest raper pih, umiarem zaś aktor andrzej grabowski. wcielają się oni w postacie zestawione na zasadzie kontrastu i typowych archetypów imprezowych: osoby często tracącej kontrolę i imprezowicza, który bawi się, ale jednocześnie pije rozważnie. z tego połączenia powstał utwór „pij feat. umiar – to się rymuje”, który jest dialogiem na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu. w ramach kampanii użytkownicy mediów społecznościowych mogą zamieszczać na kanałach kompanii piwowarskiej m.in. na facebooku swoje propozycje do tekstu piosenki z użyciem frazy „picie z umiarem”. zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale. akcja zakończy się we wrześniu, kiedy premierę będzie miał teledysk do piosenki „pij feat. umiar – to się rymuje”. za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja v&p. źródło: youtube/ kompania piwowarska s.a. (zd).