Na początku lipca 2023 roku ruszyła kampania społeczna Kompanii Piwowarskiej „Pij z UMIAREM – to się rymuje”.
Celem akcji jest szerzenie idei odpowiedzialnego spożywania alkoholu, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, który jest najbardziej imprezowym sezonem.
W tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.
Twórcy inicjatywy postanowili słowa „Pij” i „Umiar” przeobrazić w osoby. Pijem jest raper PIH, Umiarem zaś aktor Andrzej Grabowski. Wcielają się oni w postacie zestawione na zasadzie kontrastu i typowych archetypów imprezowych: osoby często tracącej kontrolę i imprezowicza, który bawi się, ale jednocześnie pije rozważnie.
Z tego połączenia powstał utwór „Pij feat. Umiar – to się rymuje”, który jest dialogiem na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu.
W ramach kampanii użytkownicy mediów społecznościowych mogą zamieszczać na kanałach Kompanii Piwowarskiej m.in. na Facebooku swoje propozycje do tekstu piosenki z użyciem frazy „picie z umiarem”. Zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale.
Akcja zakończy się we wrześniu, kiedy premierę będzie miał teledysk do piosenki „Pij feat. Umiar – to się rymuje”.
Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja V&P.
Źródło: YouTube/ Kompania Piwowarska S.A.
(zd)