Komputronik, dystrybutor elektroniki w Polsce, zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną.
Jak informuje marka, nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki.
Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też premiera nowej platformy komunikacji – Radość z Technologii.
Komputronik przygotował także ogólnopolską kampanię marketingową, której główną osią są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii firmy. Prowadzone są one w digitalu, social mediach oraz w kanałach własnych marki.
Proces rebrandingu firma chce zakończyć w najbliższych tygodniach, kiedy zmieni identyfikację wizualną we wszystkich salonach stacjonarnych.
Jak komunikuje marka, pierwsze zmiany konsumenci mogą zobaczyć w sklepie internetowym, gdzie oprócz nowego logo pojawiły się też nowe funkcjonalności, które ułatwiają zakupy. (bs)
Poprzednie logo