poniedziałek, 16 września, 2024
Strona głównaAktualnościKomputronik z nowym logo

Komputronik z nowym logo

Komputronik, dystrybutor elektroniki w Polsce, zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną.

Jak informuje marka, nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki.

Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też premiera nowej platformy komunikacji – Radość z Technologii.

Komputronik przygotował także ogólnopolską kampanię marketingową, której główną osią są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii firmy. Prowadzone są one w digitalu, social mediach oraz w kanałach własnych marki.

Proces rebrandingu firma chce zakończyć w najbliższych tygodniach, kiedy zmieni identyfikację wizualną we wszystkich salonach stacjonarnych.

Jak komunikuje marka, pierwsze zmiany konsumenci mogą zobaczyć w sklepie internetowym, gdzie oprócz nowego logo pojawiły się też nowe funkcjonalności, które ułatwiają zakupy. (bs)

Poprzednie logo

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj