sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja angażująca dzieci i rodziców tematem przewodnim II Forum Kids Products Marketing

Komunikacja angażująca dzieci i rodziców tematem przewodnim II Forum Kids Products Marketing

Jak już informowaliśmy, w dniach 27-28 września 2017 roku w Warszawie odbędzie się druga edycja Forum Kids Products Marketing, skierowanego do przedstawicieli branży marketingu. Tematem tegorocznej konferencji będzie komunikacja angażująca dzieci i rodziców.

Celem spotkania jest lepsze zrozumienie aktualnych zachowań konsumenckich dzieci i rodziców tak, aby dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i trafić z przekazem w ich zainteresowania i wartości. Zagadnienia, które będą poruszane podczas Forum, zostały wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami kids marketingu, w ankietach oraz poprzez dokładny, tematyczny research – czytamy w informacji prasowej.

Uczestnicy będą mieli możliwość uzyskać odpowiedzi na pytania: jakie są najnowsze trendy i wyzwania branży dziecięcej, jakie są zachowania i zwyczaje zakupowe rodzin z dziećmi, jaki powinien być wizerunek atrakcyjnej oraz wiarygodnej marki w oczach rodziców i dzieci, co to jest kids marketing zaangażowany społecznie, jak budować lojalność dzieci i rodziców do marki.


Forum Kids Products Marketing w 2016 roku, źródło: materiały prasowe

„Praktycy, liderzy rynku produktów dla dzieci i rodziców będą mieli wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń” – informują organizatorzy. Wydarzenie będzie podzielone na dwie sesje tematyczne, podczas których specjaliści podzielą się swoim know-how i zaprezentują case studies. Pierwsza część będzie dotyczyć okresu parentingowego oraz dzieci do lat dwóch, a druga – produktów dla dzieci w wieku 2-15 lat.

Swoje kampanie efektywnie wykorzystujące aktualne trendy, nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji zaprezentują m.in. przedstawiciele firm i marek: Moviestarplanet, Lotte Wedel, Piotr i Paweł, Decathlon, Ikea Centres Polska, Marko, Medela, Microsoft, Laboratoires Expanscience Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, PKO Bank Polski, Whisbear, Turtle Entertainment, Porsche, Vipera, Omnipro czy TBM.

Podczas wydarzenia będzie można także poznać najważniejsze zasady współpracy z influencerami, którymi podzielą się młodzi twórcy, instamatki i blogerki dzięki interaktywnej formule wydarzenia, wspomaganej przez panele dyskusyjne.

Rejestracja uczestników odbywa się przez stronę www.kids-marketing.pl, gdzie znaleźć można także program konferencji oraz więcej szczegółów dotyczących samego wydarzenia.

Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

(bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj