Jak już informowaliśmy, w dniach 27-28 września 2017 roku w Warszawie odbędzie się druga edycja Forum Kids Products Marketing, skierowanego do przedstawicieli branży marketingu. Tematem tegorocznej konferencji będzie komunikacja angażująca dzieci i rodziców.
Celem spotkania jest lepsze zrozumienie aktualnych zachowań konsumenckich dzieci i rodziców tak, aby dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i trafić z przekazem w ich zainteresowania i wartości. Zagadnienia, które będą poruszane podczas Forum, zostały wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami kids marketingu, w ankietach oraz poprzez dokładny, tematyczny research – czytamy w informacji prasowej.
Uczestnicy będą mieli możliwość uzyskać odpowiedzi na pytania: jakie są najnowsze trendy i wyzwania branży dziecięcej, jakie są zachowania i zwyczaje zakupowe rodzin z dziećmi, jaki powinien być wizerunek atrakcyjnej oraz wiarygodnej marki w oczach rodziców i dzieci, co to jest kids marketing zaangażowany społecznie, jak budować lojalność dzieci i rodziców do marki.
Forum Kids Products Marketing w 2016 roku, źródło: materiały prasowe
„Praktycy, liderzy rynku produktów dla dzieci i rodziców będą mieli wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń” – informują organizatorzy. Wydarzenie będzie podzielone na dwie sesje tematyczne, podczas których specjaliści podzielą się swoim know-how i zaprezentują case studies. Pierwsza część będzie dotyczyć okresu parentingowego oraz dzieci do lat dwóch, a druga – produktów dla dzieci w wieku 2-15 lat.
Swoje kampanie efektywnie wykorzystujące aktualne trendy, nowoczesne narzędzia i kanały komunikacji zaprezentują m.in. przedstawiciele firm i marek: Moviestarplanet, Lotte Wedel, Piotr i Paweł, Decathlon, Ikea Centres Polska, Marko, Medela, Microsoft, Laboratoires Expanscience Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, PKO Bank Polski, Whisbear, Turtle Entertainment, Porsche, Vipera, Omnipro czy TBM.
Podczas wydarzenia będzie można także poznać najważniejsze zasady współpracy z influencerami, którymi podzielą się młodzi twórcy, instamatki i blogerki dzięki interaktywnej formule wydarzenia, wspomaganej przez panele dyskusyjne.
Rejestracja uczestników odbywa się przez stronę www.kids-marketing.pl, gdzie znaleźć można także program konferencji oraz więcej szczegółów dotyczących samego wydarzenia.
Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
(bm)