Jak zdobyć zaangażowanie i zasięgi na Facebooku i Instagramie? Co należy robić, żeby prowadzona komunikacja w social mediach była skuteczna? Jak mierzyć efektywność naszych działań i jak interpretować dane?
Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone tym zagadnieniom, odbędą się 6 września w Krakowie oraz 13 września w Warszawie. Poruszone zostaną tematy:
„Prowadzenie skutecznej komunikacji na Facebooku i Instagramie”. Prelegent: Łukasz Wołek, agencja komunikacji marketingowej Banana
„Mierzenie efektywności działań komunikacyjnych w social media. Przegląd najważniejszych wskaźników i case study”. Prelegent: Grzegorz Berezowski, NapoleonCat.com
Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują konferencje branżowe, śniadania marketingowe oraz warsztaty. Konferencje odbywają się od 2012 roku, śniadania – od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest Grupa Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.
Co w marketingu piszczy?
Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą spotkań są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że wydarzenia te nie przekładały się specjalnie na nasz biznes, postanowiliśmy opuścić IAB i zorganizować swoją imprezę” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.
Zapisy na wydarzenie: