Słyszeliście o Molly Katchpole? Ta 23-letnia niania z Waszyngtonu doprowadziła do ruiny wizerunku jednej z najpotężniejszych instytucji finansowych świata – Bank of America. Gdy ten ogłosił wprowadzenie umiarkowanej (5 dol. miesięcznie – około 15 zł) opłaty za używanie kart debetowych, świeżo upieczona absolwentka college’u, mając do dyspozycji jedynie internet, zmobilizowała 300 tysięcy klientów do protestu. Bank wycofał się z wprowadzenia opłaty, ale w ciągu miesiąca stracił 50 tysięcy klientów. Jego reputacja legła w gruzach.
Czy wśród klientów Waszej firmy jest też jakaś sprytna 23-letnia internautka? Czy wiesz, co robić, gdy wpadnie w gniew? Bo jeżeli chcesz wiedzieć, wejdź na stronę.
Harvard Business Review Polska zaprasza na konferencję Bezcenna Reputacja – chroni, mobilizuje, sprzedaje!, która odbędzie się już 10 grudnia w hotelu Hyatt w Warszawie. Trzej światowej sławy prelegenci oraz kilkunastu krajowych znawców tematu podzieli się swoimi doświadczeniami oraz wynikami badań.
W bloku poświęconym sytuacjom kryzysowym w erze mediów społecznościowych zostanie omówiona ochrona reputacji firm i osób w erze ciągłego dialogu. Andrew MacDougall (były rzecznik rządu Kanady) przedstawi skutki powszechnego funkcjonowania mediów społecznościowych dla zarządzania reputacją firm i osób oraz pokaże, jak przygotować się do zarządzania komunikacją w nowej, cyfrowej rzeczywistości.
Omówione zostaną również:
Reputacja przedsiębiorstw – ochrona i nowe możliwości, podczas której odpowiemy na pytanie, jak reputacja przekłada się na biznes. Będzie można dowiedzieć się także o ochronnej i rozwojowej funkcji reputacji. Gościem specjalnym tego bloku będzie Roland Klein (długoletni kierownik komunikacji wielkich koncernów – DaimlerChrysler i Ericsson).
Public affairs, czyli partnerski dialog z instytucjami rządowymi oraz politykami to drugi blok z gościnnym udziałem Andersa Lindberga (doradcą komunikacyjnym, wymienianym jako jedna z najbardziej wpływowych osób w Szwecji). W tym bloku zostaną przybliżone sposoby na budowanie długotrwałych i transparentnych relacji z instytucjami rządowymi, decydentami oraz środowiskami politycznymi. Zostaną pokazane obszary i modele współpracy, w których firmy i obywatele wspólnie z państwem osiągają znaczne korzyści dzięki kooperacji, a także wiele mitów towarzyszących PA i lobbingowi będzie obalonych.
Każdy z bloków naszej konferencji podsumujemy panelami, podczas których wypowiedzą się czołowi eksperci zarządzający wizerunkiem polskich firm. Podczas dyskusji prowadzonych przez redaktorów Harvard Business Review Polska będzie omówiona kwestia stosowalności globalnych recept do specyficznych polskich realiów. Harvard Business Review Polska zaprasza do aktywnego udziału w dyskusjach – kwestia reputacji jest bliska każdemu. A konferencja to świetna okazja do konfrontacji idei – inspirującej i pożytecznej.
PRoto.pl patronem medialnym wydarzenia.