Chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie pozyskać, rozwijać i zatrzymać kluczowych pracowników firmy? Jak kształtować wizerunek firmy na zewnątrz i wewnątrz organizacji oraz strategicznie nim zarządzać? Przyjdź 5 czerwca na konferencję Employer Branding Management Summit 2013 i skorzystaj z warsztatów prowadzonych przez międzynarodowego eksperta, Annę Dyhre.
Konferencja Employer Branding Management Summit 2013 to również odpowiedź na to, jak tworzyć interdyscyplinarne zespoły HR, marketingu i komunikacji, szukając punktów wspólnych między zainteresowaniem kandydatów, zaangażowaniem pracowników, zadowoleniem klientów i wzrostem przychodów firmy. Na konferencji będzie można się dowiedzieć, jak sprostać wyzwaniom współczesnego świata takim, jak: starzenie się społeczeństwa, spadek wskaźnika urodzin, zmniejszenie zaangażowania pracowników, spadek kompetencji, zwiększona mobilność i migracja talentów.
Spotkanie zgromadzi specjalistów employer brandingu z całej Polski, którzy będą mieli szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń. Omawiane tematy będą dotyczyły m.in. wyzwań, sukcesów i porażek organizacji działających w zmiennym otoczeniu biznesowym, dla których kształtowanie strategii marki pracodawcy jest kluczowym czynnikiem budowania sukcesu, zyskowności i przewagi konkurencyjnej firmy.
W programie:
– warsztaty przeprowadzone przez międzynarodowego eksperta Annę Dyhre
– prezentacja kolejnej edycji raportu Employer Branding w Polsce 2013/14
– pokaz najnowszych technologii i narzędzi, rankingi, badania, analizy i wskaźniki w służbie employer brandingu
– ceremonia wręczenia nagród: Employer Branding Excellence Awards 2013 (termin nadsyłania prac upływa 20 maja 2013. Adres, na który należy zgłaszać projekty)
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.