W dniach 17-18 października w Hotelu Bristol w Warszawie spotkają się osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w polskich firmach. Tegoroczne międzynarodowe seminarium „face 2012 – Nowoczesne strategie komunikacji” będzie poświęcone rozwijaniu kultury organizacji i zaufania poprzez otwartą komunikację wewnętrzną.
W ramach konferencji zaplanowano m.in. wykład Pameli Shockley-Zalabak z University of Colorado, autorki książki „Building the high trust organization”. Na bazie swoich badań i doświadczenia doradczego mówić będzie o zaufaniu w organizacji i strategiach komunikacji to zaufanie wspierających. Uczestnicy konferencji będą także mogli zapoznać się z case studies, które zaprezentują Arla Global Financial Service Center, Google Poland, Maersk Polska, Philips Polska, PKO Bank Polski, Polska Telefonia Cyfrowa, Volkswagen Poznań.
Jak co roku seminarium face będzie również okazją do wymiany opinii i nawiązania kontaktów dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie internetowej organizatora http://www.gfmp.com.pl/www_face2012.xml.
Patronem medialnym wydarzenia jest PRoto.pl.