26 i 27 czerwca 2018 w kompleksie The Tides w Warszawie odbędzie się konferencja, organizowana przez Mediarun. Pierwszy dzień będzie poświęcony tematyce Influencer Marketingu, a drugiego dnia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy z obszaru Digital & Programmatic Marketingu.
26 czerwca konferencja będzie składała się z trzech bloków tematycznych: Influcencer Marketing, Komunikacja z Pokoleniem „Z” oraz Marketing Transformation. Drugiego dnia zaś wydarzenie będzie podzielone na: Programmatic Marketing, Performance Marketing oraz Fututre of Digital Marketing.
Podczas konferencji wystąpią m.in.: Agata Pilacińska, Performance Manager w firmie Google, która opowie o kierunkach i trendach w Programmatic Marketingu, Aleksandra Słowińska, Media & PR Manager w Clarins Group, która przybliży temat współpracy marek premium z influencerami, czy Mariusz Rycia, dyrektor marki OSHEE, z prelekcją zatytułowaną „Brand Mate – Jak zakumplować się z marką?”.
Oprócz licznych wystąpień ekspertów uczestnicy poznają też case studies, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów w sektorze influencer marketingu.
Na wydarzenie można zapisać się pod tym adresem.
Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)