poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKonferencja Marketing w Kulturze coraz bliżej. Wciąż można wziąć udział online!

Konferencja Marketing w Kulturze coraz bliżej. Wciąż można wziąć udział online!

Już 26 marca 2024 roku rozpocznie się coroczna ogólnopolska konferencja poświęcona komunikacji i marketingowi kultury, organizowana przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Marketing w Kulturze odbędzie się w dniach 26-28 marca w formule hybrydowej.

Wydarzenie skierowane jest do osób zajmujących się komunikacją, marketingiem i promocją w publicznych instytucjach kultury, sektorze prywatnym związanym z kulturą oraz organizacjach pozarządowych.

W programie tegorocznej edycji znalazły się tematy takie jak:

• dostępność cyfrowa instytucji kultury

• kultura w miastach przyszłości

• moderowanie kryzysów w social mediach

• komunikacja z pokoleniami Z i Alfa

• budowanie zaangażowanej społeczności wokół sztuki współczesnej

• komunikowanie działań kulturalnych na LinkedInie

• współpraca z mediami

• tworzenie newsletterów, które chce się czytać

• zaangażowanie odbiorców w tworzenie oferty instytucji kultury

Uczestnicy mogą liczyć także na przegląd kampanii z małymi budżetami i świetnymi efektami.

Pierwszy dzień konferencji, czyli 26 marca, to warsztaty m.in. na temat pisania komunikatów, które zainteresują media, dostępności cyfrowej w prowadzeniu kanałów social media instytucji kultury, tworzenia materiałów promocyjnych z pomocą AI, roli lidera w zespole czy newsletterów.

„Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury” – mówi Marta Bańka, kierowniczka działu komunikacji IKM.

W konferencji wciąż można wziąć udział online. Bilety na wydarzenie stacjonarne zostały już wyprzedane. Rejestracji można dokonać na stronie.

Uczestnicy otrzymają roczny dostęp do nagrań.

Konferencja odbędzie się w dniach 26-28 marca w Europejskim Centrum Solidarności oraz online.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj