Już 26 marca 2024 roku rozpocznie się coroczna ogólnopolska konferencja poświęcona komunikacji i marketingowi kultury, organizowana przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Marketing w Kulturze odbędzie się w dniach 26-28 marca w formule hybrydowej.
Wydarzenie skierowane jest do osób zajmujących się komunikacją, marketingiem i promocją w publicznych instytucjach kultury, sektorze prywatnym związanym z kulturą oraz organizacjach pozarządowych.
W programie tegorocznej edycji znalazły się tematy takie jak:
• dostępność cyfrowa instytucji kultury
• kultura w miastach przyszłości
• moderowanie kryzysów w social mediach
• komunikacja z pokoleniami Z i Alfa
• budowanie zaangażowanej społeczności wokół sztuki współczesnej
• komunikowanie działań kulturalnych na LinkedInie
• współpraca z mediami
• tworzenie newsletterów, które chce się czytać
• zaangażowanie odbiorców w tworzenie oferty instytucji kultury
Uczestnicy mogą liczyć także na przegląd kampanii z małymi budżetami i świetnymi efektami.
Pierwszy dzień konferencji, czyli 26 marca, to warsztaty m.in. na temat pisania komunikatów, które zainteresują media, dostępności cyfrowej w prowadzeniu kanałów social media instytucji kultury, tworzenia materiałów promocyjnych z pomocą AI, roli lidera w zespole czy newsletterów.
„Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury” – mówi Marta Bańka, kierowniczka działu komunikacji IKM.
W konferencji wciąż można wziąć udział online. Bilety na wydarzenie stacjonarne zostały już wyprzedane. Rejestracji można dokonać na stronie.
Uczestnicy otrzymają roczny dostęp do nagrań.
Konferencja odbędzie się w dniach 26-28 marca w Europejskim Centrum Solidarności oraz online.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.