poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKonferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2022 już w...

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2022 już w kwietniu!

Jak promować wydarzenia kulturalne? Skąd czerpać inspiracje? W jaki sposób wykorzystywać trendy marketingowe w działalności instytucji kultury? To tylko część tematów, które zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji Marketing w Kulturze. Właśnie rozpoczęła się rejestracja na konferencję.

Wydarzenie organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku odbędzie się 12 i 13 kwietnia 2022 roku.

To siódma edycja branżowej konferencji skierowanej do osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. W latach 2020 i 2021 wydarzenie odbyło się w formule online. Tym razem przyjmie formę stacjonarną, ale organizatorzy przewidują też dostęp zdalny.

W programie tegorocznej edycji znajdą się wystąpienia na temat spójnej komunikacji marki instytucji, profilowania treści do różnych grup docelowych, wykorzystania NFT w kulturze czy promocji i pozyskiwania funduszy zagranicznych.  „Wyjaśnimy najgorętsze słowa ostatniego roku: NFT i Metaverse, wysłuchamy przeglądu case studies inspirujących potknięć. Poruszymy temat subskrypcji i sprzedaży »produktów kulturalnych«, a także sukcesu marketingowego wydarzeń kulturalnych. Skupimy się na podziale treści i komunikacji do zetek, millenialsów i boomersów oraz dowiemy się, gdzie najlepiej lokować nasze budżety na promocję. Podejdziemy także do tematu employer brandingu w kulturze i budowania stałej relacji z odbiorcami naszych wydarzeń” – zapowiadają organizatorzy. Pojawią się również wątki storytellingu, dostępności instytucji kultury, spójnej komunikacji marki, pozyskiwania środków zagranicznych, case studies wydarzeń pandemicznych oraz refleksja nad zmianami, jakie pandemia wywołała w zachowaniu odbiorców kultury.  

11 kwietnia 2022 roku odbędą się z kolei całodniowe warsztaty towarzyszące wydarzeniu. Jeden z nich poświęcony będzie tworzeniu podcastów i treści audio dla kultury (poprowadzi go Agnieszka Obszańska), a drugi – przygotowywaniu, edycji i promocji materiałów wideo (prowadzący: Marcin Andrzejewski). Na warsztaty obowiązują dodatkowe zapisy.  

Konferencja odbędzie się w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, który jest partnerem wydarzenia. W programie dodatkowym zaplanowani zwiedzanie teatru, spacer po terenach dawnej Stoczni Gdańskiej i zajęcia twórcze.

Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj