Jakie trendy będą kształtować digital marketing w najbliższych latach, jak zmieniają się potrzeby odbiorców w rzeczywistości cyfrowej, jak dostosować działania do wymogów cyberbezpieczeństwa? Unikalna wiedza ekspercka, praktyczne porady i cenne kontakty biznesowe – to wszystko już 8, 9 i 10 października 2024 roku w czasie konferencji DIMAQ Day organizowanej przez IAB Polska w trzech lokalizacjach: w Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.
Z rewolucyjnymi zmianami w marketingu musi poradzić sobie każdy marketer – ten początkujący i ten doświadczony. Takie założenie towarzyszyło twórcom tegorocznego DIMAQ Day.
Czołowi eksperci marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu w kilkunastu prelekcjach podzielą się praktyczną wiedzą, zaprezentują case studies i omówią rozwiązania z wielu różnych obszarów marketingu cyfrowego.
AI, Gen Z, Big Data – nadążasz?
W tym roku wszystkie oczy zwrócone są na rozwój sztucznej inteligencji, na DIMAQ Day nie zabraknie więc tematów związanych z Marketing Automation, Big Data, kreatywnością czy personalizacją doświadczeń konsumenta.
Zmieniające się potrzeby odbiorców to nie tylko wkroczenie generacji Z na arenę zakupową. Rewolucja komunikacyjna, social media, video marketing, omnichannel – ekspancja cyfrowej rzeczywistości nie przestaje rzucać wyzwania marketerom. Wystąpienia dotyczące tych zagadnień przeplatają się w programie konferencji z takimi klasykami marketingu, jak sezonowość, planowanie budżetu, czy mierzenie efektywności kampanii.
W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm jak Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych.
Wśród prelegentów są m.in.:
- Grzegorz Borowiecki, dyrektor Zarządzający WUNDERTEAM,
- dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu,
- Jakub Kania, Digital Marketing Advisor, Agencja Eactive,
- Kamil Porembiński, Specjalista Marketing Technology, CMO/COO, Qlos.
Na DIMAQ Day profesjonaliści marketingu internetowego spotykają się z pasjonatami branży, by podczas kilkunastu merytorycznych prelekcji dzielić się nie tylko wiedzą popartą badaniami i praktyką, lecz także opowiadać o konkretnych, wprowadzanych przez siebie rozwiązaniach.
Walor edukacyjny to nie jedyne, co oferuje konferencja. Wydarzenie jest też okazją do nawiązania i zacieśnienia cennych kontaktów biznesowych.
Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.
Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny są dostępne na stronie https://day.dimaq.pl/DIMAQ Day.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.