piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaKonferencja marketingowa DIMAQ Day 2024 już za kilka dni

Konferencja marketingowa DIMAQ Day 2024 już za kilka dni

Jakie trendy będą kształtować digital marketing w najbliższych latach, jak zmieniają się potrzeby odbiorców w rzeczywistości cyfrowej, jak dostosować działania do wymogów cyberbezpieczeństwa? Unikalna wiedza ekspercka, praktyczne porady i cenne kontakty biznesowe – to wszystko już 8, 9 i 10 października 2024 roku w czasie konferencji DIMAQ Day organizowanej przez IAB Polska w trzech lokalizacjach: w Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.

Z rewolucyjnymi zmianami w marketingu musi poradzić sobie każdy marketer – ten początkujący i ten doświadczony. Takie założenie towarzyszyło twórcom tegorocznego DIMAQ Day.

Czołowi eksperci marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu w kilkunastu prelekcjach podzielą się praktyczną wiedzą, zaprezentują case studies i omówią rozwiązania z wielu różnych obszarów marketingu cyfrowego.

AI, Gen Z, Big Data – nadążasz?

W tym roku wszystkie oczy zwrócone są na rozwój sztucznej inteligencji, na DIMAQ Day nie zabraknie więc tematów związanych z Marketing Automation, Big Data, kreatywnością czy personalizacją doświadczeń konsumenta.

Zmieniające się potrzeby odbiorców to nie tylko wkroczenie generacji Z na arenę zakupową. Rewolucja komunikacyjna, social media, video marketing, omnichannel – ekspancja cyfrowej rzeczywistości nie przestaje rzucać wyzwania marketerom. Wystąpienia dotyczące tych zagadnień przeplatają się w programie konferencji z takimi klasykami marketingu, jak sezonowość, planowanie budżetu, czy mierzenie efektywności kampanii.

W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm jak Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych.

Wśród prelegentów są m.in.:

  • Grzegorz Borowiecki, dyrektor Zarządzający WUNDERTEAM,
  • dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu,
  • Jakub Kania, Digital Marketing Advisor, Agencja Eactive,
  • Kamil Porembiński, Specjalista Marketing Technology, CMO/COO, Qlos.

Na DIMAQ Day profesjonaliści marketingu internetowego spotykają się z pasjonatami branży, by podczas kilkunastu merytorycznych prelekcji dzielić się nie tylko wiedzą popartą badaniami i praktyką, lecz także opowiadać o konkretnych, wprowadzanych przez siebie rozwiązaniach.

Walor edukacyjny to nie jedyne, co oferuje konferencja. Wydarzenie jest też okazją do nawiązania i zacieśnienia cennych kontaktów biznesowych.

Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny są dostępne na stronie https://day.dimaq.pl/DIMAQ Day.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj