24 maja 2017 roku odbędzie się druga edycja wydarzenia Polish Luxury Market Summit. Tym razem tematem konferencji będzie przyszłość branży dóbr luksusowych.
Marki luksusowe są coraz bardziej obecne w mediach cyfrowych, bo chcą dotrzeć do młodszych pokoleń klientów. Jednocześnie istotne jest dla nich zachowanie unikalnego charakteru. To jeden z tematów, które zostaną omówione podczas wydarzenia.
Najważniejszym tematem konferencji będzie przyszłość rynku marek luksusowych i trendy, które docierają do Polski z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych.
Zaproszeni specjaliści omówią zmiany zachodzące w branży, przenikanie się kanałów online i offline oraz wnioski płynące z badania przeprowadzonego na grupie zamożnych osób na polskim rynku.
Badanie to dotyczy sposobów spędzania wolnego czasu, korzystania z mediów, stosunku do luksusu i jego wyznaczników. Szczegóły badania i płynące z niego wnioski omówią Beata Orkwiszewska, Group Account Director i Anna Kuropatwa, Data Insight Director z Havas Media.
W czasie tegorocznej edycji zostanie też poruszony temat związku między segmentem premium a kulturą i sztuką. Prelegenci powiedzą o tym, jakie efekty mogą płynąć z połączenia muzyki klasycznej i biznesu, a także – jak chronić markę, własność intelektualną i reputację. W panelu dyskusyjnym na temat wspierania kultury przez marki luksusowe wezmą udział m.in. Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Poland, oraz Magda Bulera-Payne, eskspert PR ds. rynku dóbr luksusowych.
W gronie prelegentów znalazł się również Thomas Drevet z Christian Dior w Dubaju.
Organizatorem wydarzenia jest ESSE Media, agencja specjalizująca się w marketingu dóbr luksusowych i wydająca cykliczny przewodnik Book of Luxury.
Partnerami konferencji są m.in. firmy LuxHub Havas Media, BMW Group Poland, Villa Foksal i Black Rabbit.
Szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.