niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKonferencja Polish Luxury Market Summit – niedługo druga edycja

Konferencja Polish Luxury Market Summit – niedługo druga edycja

24 maja 2017 roku odbędzie się druga edycja wydarzenia Polish Luxury Market Summit. Tym razem tematem konferencji będzie przyszłość branży dóbr luksusowych.

Marki luksusowe są coraz bardziej obecne w mediach cyfrowych, bo chcą dotrzeć do młodszych pokoleń klientów. Jednocześnie istotne jest dla nich zachowanie unikalnego charakteru. To jeden z tematów, które zostaną omówione podczas wydarzenia.

Najważniejszym tematem konferencji będzie przyszłość rynku marek luksusowych i trendy, które docierają do Polski z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych.

Zaproszeni specjaliści omówią zmiany zachodzące w branży, przenikanie się kanałów online i offline oraz wnioski płynące z badania przeprowadzonego na grupie zamożnych osób na  polskim rynku.

Badanie to dotyczy sposobów spędzania wolnego czasu, korzystania z mediów, stosunku do luksusu i jego wyznaczników. Szczegóły badania i płynące z niego wnioski omówią Beata Orkwiszewska, Group Account Director i Anna Kuropatwa, Data Insight Director z Havas Media.

W czasie tegorocznej edycji zostanie też poruszony temat związku między segmentem premium a kulturą i sztuką. Prelegenci powiedzą o tym, jakie efekty mogą płynąć z połączenia muzyki klasycznej i biznesu, a także – jak chronić markę, własność intelektualną i reputację. W panelu dyskusyjnym na temat wspierania kultury przez marki luksusowe wezmą udział m.in. Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Poland, oraz Magda Bulera-Payne, eskspert PR ds. rynku dóbr luksusowych.

W gronie prelegentów znalazł się również Thomas Drevet z Christian Dior w Dubaju.

Organizatorem wydarzenia jest ESSE Media, agencja specjalizująca się w marketingu dóbr luksusowych i wydająca cykliczny przewodnik Book of Luxury.

Partnerami konferencji są m.in. firmy LuxHub Havas Media, BMW Group Poland, Villa Foksal i Black Rabbit.

Szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj