13 czerwca 2019 roku w Warszawie odbędzie się konferencja „PRday”. Głównym tematem wydarzenia będą wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji.
Konferencja będzie podzielona na siedem paneli, podczas których poruszone będą tematy takie jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, przeprowadzenie audytu marki, wycenianie usług public relations, zagrożenia dla wizerunku biznesu ze strony hejtu i trollingu w sieci, współpraca z influencerami, nowe technologie i obejmujące je prawo oraz customer experience kontra PR. Wydarzenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się działaniami public relations w firmach, przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek swojej firmy czy studentów i absolwentów kierunków związanych z PR-em, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę o nowoczesnej komunikacji.
Jednym z prelegetów będzie Jacek Kotarbiński, specjalista z zakresu marketingu strategicznego, ekonomista i bloger.
Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca 2019 roku w Hotelu Airport Okęcie przy ul. 17 stycznia 23 w Warszawie.
Organizatorem wydarzenia jest magazyn Online Marketing. Więcej informacji oraz bilety można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ak)