Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Konferencja „Włącz się na PR” już 24 kwietnia w Krakowie. 24 kwietnia 2018 roku w wyższej szkole europejskiej w krakowie odbędzie się ogólnopolska konferencja „włącz się na pr”, zorganizowana przez stowarzyszenie pr on. celem wydarzenia jest szerzenie wiedzy z zakresu public relations oraz marketingu. organizatorzy przygotowali 20-minutowe bloki tematyczne, prowadzone przez ekspertów zajmujących się pr-em i marketingiem, na temat nowoczesnych technik i narzędzi wykorzystywanych w branży. dodatkowo, widownia będzie miała możliwość wzięcia aktywnego udziału w przebiegu konferencji za sprawą platformy networkingowej oraz konkursów z nagrodami. poza częścią wykładową organizatorzy zaplanowali też panele dyskusyjne, podczas których uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z prelegentami. na konferencji pojawią się m.in.: przedstawiciele pr bez krawatów – robert tarnowski i marcin kuchno, którzy powiedzą kilka słów o influencer marketingu, anna raiman z project people, która zaprezentuje strategie w social mediach, wojciech szymański, który przedstawi najnowsze trendy w e-marketingu, oraz urszula podraza, partner strategiczny w planet pr, która opowie o skutecznej komunikacji kryzysowej. więcej informacji znajduje się na stronie. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg).
24 kwietnia 2018 roku w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie odbędzie się ogólnopolska konferencja „Włącz się na PR”, zorganizowana przez Stowarzyszenie PR ON. Celem wydarzenia jest szerzenie wiedzy z zakresu public relations oraz marketingu.
Organizatorzy przygotowali 20-minutowe bloki tematyczne, prowadzone przez ekspertów zajmujących się PR-em i marketingiem, na temat nowoczesnych technik i narzędzi wykorzystywanych w branży. Dodatkowo, widownia będzie miała możliwość wzięcia aktywnego udziału w przebiegu konferencji za sprawą platformy networkingowej oraz konkursów z nagrodami. Poza częścią wykładową organizatorzy zaplanowali też panele dyskusyjne, podczas których uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z prelegentami.
Na konferencji pojawią się m.in.: przedstawiciele PR bez krawatów – Robert Tarnowski i Marcin Kuchno, którzy powiedzą kilka słów o influencer marketingu, Anna Raiman z Project People, która zaprezentuje strategie w social mediach, Wojciech Szymański, który przedstawi najnowsze trendy w e-marketingu, oraz Urszula Podraza, partner strategiczny w Planet PR, która opowie o skutecznej komunikacji kryzysowej.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)