Jutro, 24 kwietnia 2018 roku, w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie odbędzie się pierwsza edycja konferencji „Włącz się na PR”, której organizatorem jest Stowarzyszenie PR ON.
„Organizatorzy przygotowują 20-minutowe bloki tematyczne, prowadzone przez PR-owych oraz marketingowych ekspertów, na temat nowoczesnych technik i narzędzi wykorzystywanych w branży. Widownia będzie miała możliwość wzięcia aktywnego udziału w przebiegu konferencji za sprawą platformy networkingowej oraz konkursów z nagrodami” – czytamy na stronie internetowej wydarzenia.
Zaprezentowano już pełny harmonogram konferencji, w ramach której odbędzie się 11 prelekcji. Uczestnicy będą mogli wysłuchać m.in. wystąpienia Magdaleny Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów, która opowie o tym, jak mierzyć efekty działań PR. Urszula Podraza z Planet PR poprowadzi prelekcję o komunikacji kryzysowej, a Jonasz Wiercioch będzie mówił o komunikacji z millenialsami. Pełny harmonogram konferencji jest dostępny na facebookowej stronie wydarzenia.
Organizatorzy, poza częścią wykładową, zaplanowali także panele dyskusyjne, w których udział wezmą zarówno prelegenci, jak i uczestnicy.
Więcej informacji o konferencji można znaleźć na stronie internetowej oraz na Facebooku.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pp)