Już 10 maja 2019 roku w Krakowie za sprawą II Edycji Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz się na PR” zgromadzą się eksperci i pasjonaci public relations i marketingu. Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie PR ON. To już druga edycja konferencji.
Podczas wydarzenia poruszone zostaną tematy związane z nowymi trendami w public relations, influencer marketingu i employer brandingu. Cyprian Maciejewski, członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, będzie mówił o profilowaniu komunikacji korporacyjnej do grup interesariuszy, a Dominika Kuncer z LifeTube opowie o wykorzystaniu influencerów w działaniach PR. Michał Grzebyk z ContentHouse w swoim wystąpieniu poruszy temat content marketingu, Małgorzata Baran z PRoto,pl powie z kolei o błędach w kontaktach z mediami, a Jolanta Kogut wygłosi prelekcję „Czy PR ma dobry piar?”. Robert Tarnowski i Marcin Kuchno, organizatorzy spotkań PR bez krawatów, będą natomiast mówić o emocjach w marketingu, Edyta Sander z MBE group opowie o employer brandingu, a Grzegorz Borowiecki z WUNDERTEAM podejmie się tematu pokolenia Z.
Konferencja odbędzie się 10 maja 2019 roku w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Bilety można nabyć przez stronę.
Więcej informacji na stronie internetowej Stowarzyszenia PR ON oraz profilu na Facebooku.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)