niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKongres Public Relations i Komunikacji coraz bliżej

Kongres Public Relations i Komunikacji coraz bliżej

Już 12 i 13 października 2021 roku w Warszawie odbędzie się 17. edycja Kongresu Public Relations i Komunikacji organizowanego przez Puls Biznesu.

Konferencja jest skierowana do PR-owców, którzy chcą dowiedzieć się, jak dostosować strategię PR-ową marki do świata po pandemii. „Otaczający nas świat się zmienił i postawił przed PR-owcami nieoczekiwane wyzwania. Nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys – to główne zadania dla PR-owców na nadchodzący czas” – wskazują organizatorzy wydarzenia. O tym będzie mowa podczas kongresu.

Konferencja zacznie się od panelu dyskusyjnego „Doświadczenia po pandemiczne dla branży PR”, w którym wezmą udział m.in. Justyna Gościńska-Bociong, dyrektor ds. komunikacji i marki korporacyjnej w Medicover, Stefan Augustyn, PR & Communications Manager PayEye, czy Anna Olszewska, dyrektorka departamentu komunikacji KIR.

Sebastian Stępak, CEO MSL w regionie CEE, przedstawi inspiracje w postaci zbioru kampanii PR nagrodzonych w tegorocznych edycji polskich i światowych festiwali.

Maciej Ślusarek, adwokat, wspólnik, partner, Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, wygłosi prelekcję pt. „Prawo w rękach PR-owca”.

Karolina Buczkowska, specjalistka ds. komunikacji w Fortum, powie z kolei o zrównoważonym rozwoju i komunikacji CSR, która zainteresuje dziennikarzy, interesariuszy i klientów.

Jacek F. Balcer, dyrektor komunikacji w Grupie Kapitałowej RAFAKO, powie o tym, jak zbudować dobre relacje na linii PR-owiec-dziennikarz.

O tym, jak w praktyczny sposób obalić fake newsa, opowie z kolei Beata Chądzyńska vel Radolińska, Senior PR Manager w Huawei CBG Polska.

Drugiego dnia odbędzie się także panel dyskusyjny o mikrokryzysach i zapobieganiu dużym kłopotom wizerunkowym wynikającym z drobnych spraw. Dyskutować będą o tym m.in. Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communications, Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager w PEPCO Poland, czy Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.  

Więcej informacji można znaleźć na stronie. Tam też odbywa się rejestracja.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj