Już 12 i 13 października 2021 roku w Warszawie odbędzie się 17. edycja Kongresu Public Relations i Komunikacji organizowanego przez Puls Biznesu.
Konferencja jest skierowana do PR-owców, którzy chcą dowiedzieć się, jak dostosować strategię PR-ową marki do świata po pandemii. „Otaczający nas świat się zmienił i postawił przed PR-owcami nieoczekiwane wyzwania. Nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys – to główne zadania dla PR-owców na nadchodzący czas” – wskazują organizatorzy wydarzenia. O tym będzie mowa podczas kongresu.
Konferencja zacznie się od panelu dyskusyjnego „Doświadczenia po pandemiczne dla branży PR”, w którym wezmą udział m.in. Justyna Gościńska-Bociong, dyrektor ds. komunikacji i marki korporacyjnej w Medicover, Stefan Augustyn, PR & Communications Manager PayEye, czy Anna Olszewska, dyrektorka departamentu komunikacji KIR.
Sebastian Stępak, CEO MSL w regionie CEE, przedstawi inspiracje w postaci zbioru kampanii PR nagrodzonych w tegorocznych edycji polskich i światowych festiwali.
Maciej Ślusarek, adwokat, wspólnik, partner, Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, wygłosi prelekcję pt. „Prawo w rękach PR-owca”.
Karolina Buczkowska, specjalistka ds. komunikacji w Fortum, powie z kolei o zrównoważonym rozwoju i komunikacji CSR, która zainteresuje dziennikarzy, interesariuszy i klientów.
Jacek F. Balcer, dyrektor komunikacji w Grupie Kapitałowej RAFAKO, powie o tym, jak zbudować dobre relacje na linii PR-owiec-dziennikarz.
O tym, jak w praktyczny sposób obalić fake newsa, opowie z kolei Beata Chądzyńska vel Radolińska, Senior PR Manager w Huawei CBG Polska.
Drugiego dnia odbędzie się także panel dyskusyjny o mikrokryzysach i zapobieganiu dużym kłopotom wizerunkowym wynikającym z drobnych spraw. Dyskutować będą o tym m.in. Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communications, Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager w PEPCO Poland, czy Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.
Więcej informacji można znaleźć na stronie. Tam też odbywa się rejestracja.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.