sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKongres Regionów o marketingu miast

Kongres Regionów o marketingu miast

Już dziś rusza II Ogólnopolski Kongres Regionów. Wielkie spotkanie samorządowców zaplanowano w Świdnicy w dn. 10-12 maja. Kongres będzie poświęcony nie tylko zmianom ustrojowym, kwestiom bezpieczeństwa, ale także promocji, marketingowi i reklamie polskich miast oraz gmin.

Temat ten będą poruszać eksperci z Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA oraz zaproszeni praktycy z międzynarodowych agencji reklamowych. Wszystko to w ramach specjalnej ścieżki Marketingu Miast i Regionów.

Tematy paneli dyskusyjnych to m. in.

– „Nic nie dzieje się bez przyczyny. Czyli jak dobrze zlecić kampanię”;

– „Reklama od kuchni, czyli jak dobrze napisane zadanie przekształcić w skuteczną kampanię promocyjną”;

– „Diabeł tkwi w mediach, czyli jak skutecznie wybrać kanały komunikacji do swojej akcji reklamowej”

– „Najlepsze i najgorsze kampanie reklamowe miast i regionów. O czym pamiętać, czego unikać.”

W trakcie trzech dni zaplanowano trzy sesje plenarne i kilkadziesiąt paneli dyskusyjnych. Dyskusje podzielono na kilka ścieżek tematycznych: polityka, ustrój samorządów, relacje rząd-samorząd, gospodarka, biznes, inwestycje, urząd-obywatel, drogi i motoryzacja, e-urząd, e-obywatel, sport, EURO 2012. Do rozmów zaproszeni zostali przedstawiciele samorządów – prezydenci miast, burmistrzowie, starostowie i wójtowie oraz biznesu, administracji publicznej, Unii Europejskiej, a także eksperci, naukowcy i dziennikarze.

II edycję ogólnopolskiego Kongresu Regionów honorowym patronatem objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Bronisław Komorowski.

Więcej informacji

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj