22 stycznia 2019 roku w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji Kongres For Social Media, której organizatorem jest In Digital Marketing.
Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które na co dzień odpowiadają za działania firm w mediach społecznościowych, ale także do tych, które interesują się tematyką social mediów.
Jednodniowa konferencja poświęcona biznesowemu wymiarowi mediów społecznościowych została podzielona na osiem bloków tematycznych. Zaproszeni eksperci podczas spotkań opowiedzą, jakie możliwości dają portale społecznościowe w odniesieniu do celów biznesowych oraz jak z nich korzystać, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 9:30 od podsumowania rynku social mediów w Polsce prelekcją pod tytułem „Pierwsze 10 lat ery social media business za nami. Co się zmieniło, jak dziś wygląda rynek i… co dalej?”. Kolejne wystąpienia poświęcone będą tematom takim jak Facebook Ads, zasięgi organiczne, analiza danych w social mediach, transmisje live, narzędzia wspierające pracę w mediach społecznościowych, praktyki budowania zaangażowanej społeczności na Instagramie oraz budownie marki i pozyskiwanie klientów przez LinkedIna.
Prelekcje poprowadzą m.in. Szymon Lisowski i Martyna Tarnawska z Socjomanii, Franciszek Georgiew z Social Tigers, Tomasz Szambelan z LifeTube, Agnieszka Stelmaszyk z Feno.pl oraz Artur Jabłoński z Digitalk.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (pm)