Ruszyła 11. edycja konkursu custom publishing w Polsce. Prace zgłoszone w tym roku będą rywalizować w pięciu kategoriach. Udział w konkursie jest bezpłatny, a termin zgłaszania prac mija 22 czerwca.
W konkursie Biuletynów Firmowych 2011 pojawiło się kilka zmian. Dotyczą one przede wszystkim kryteriów oceny prac oraz ich wagi. Pojawił się również nowy pakiet doradczy – konsultacje osobiste po rozstrzygnięciu konkursu, dzięki którym uczestnicy będą mogli spotkać się po ogłoszeniu wyników z członkami jury i omówić wyniki w kontekście biuletynu zgłoszonego przez firmę. „Zmiany kryteriów oceny mają na celu poprawę czytelności i uproszczenie procedury oceny. Dlatego zamiast sześciu kryteriów, będą teraz cztery, ale za to pojemniejsze. Mamy nadzieję, że dodatkowy pakiet doradczy umożliwi uczestnikom konkursu jeszcze lepsze zrozumienie oceny i pomoże w poprawie jakości publikacji” – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący jury konkursu.
Prace w tegorocznej edycji konkursu oceni 11-osobowe jury składające się z przedstawicieli mediów, PR i reklamy. Regulamin i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.