Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński dołączyli do jury 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach.
„Tegoroczną edycję Konkursu oceni Jury w zmienionym składzie. Będzie to istotnym argumentem dla tych firm, które startowały w zeszłym roku. Dzięki temu będą mogły zobaczyć swoje prace z innej perspektywy. Rozszerzamy też kategorię multimedialną. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej. Liczymy na pierwsze projekty biuletynów wideo, które są jednym z ciekawszych elektronicznych kanałów komunikacji z odbiorcami” – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Podobnie jak w zeszłym roku, firmy mogą brać udział w konkursie na dwa sposoby:
1. bezpłatnie, do wyboru płatne pakiety doradcze (bez konieczności ich zamawiania),
2. płatnie, w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (Raport o zwycięzcach z bazą PDF-ów i Szczegółowe informacje statystyczne).
Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016 będą oceniać:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,
Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,
Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,
Marcin Jagodziński, Art Director agencji interaktywnej GoldenSubmarine,
Andrzej Tuka, ekspert ds. poligrafii, redaktor naczelny Poli-Media.pl.
Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 5 lipca 2016 r. na adres agencji custom publishing Agape. Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu.
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner” Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.