Jeszcze do 14 marca przyjmowane są zgłoszenia do II edycji konkursu Złote Formaty, przeznaczonego dla samorządów miejskich. Jego celem jest wyłonienie najlepszych projektów służących promocji miast i regionów zrealizowanych w 2007 roku.
Nagrodą główną w II edycji konkursu Złote Formaty jest outdoorowa kampania reklamowa o wartości 100 tys. zł w ramach każdej z kategorii konkursowych. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wyniesie 400 tys. zł, a ich fundatorem nagród jest Grupa Ströer w Polsce.
W tegorocznym konkursie zostanie również przyznana Nagroda Specjalna Związku Miast Polskich, przeznaczona dla Wydziału/Referatu, kóry zrealizował wyróżniony projekt promocyjny. Rozwiązanie konkursu nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów.
Szczegółowe informacje o konkursie wraz z regulaminem są dostępne na stronie www. Wortal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)