Rozpoczął się konkurs na kampanię społeczną roku. Jego organizatorem jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl.
Konkurs będzie promował dobre praktyki w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne – działania komunikacyjne, wykorzystujące takie narzędzia, jak reklama i public relations. W Polsce kampaniami społecznymi można określić te działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w „Ustawie o Pożytku Publicznym i Wolontariacie”, realizowane przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne.
Kampanie społeczne będą w konkursie oceniane w pięciu kategoriach: inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie), kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm oraz inicjatywy polityczne. Jury przyzna im tytuły „Kampanii społecznej roku” w danej kategorii.
Kampanie mogą być zgłaszane przez nadawców lub osoby reprezentujące nadawców po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Portal PRoto sprawuje nad konkursem patronat medialny. (kk)