niedziela, 29 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKonkurs kampanii społecznych

Konkurs kampanii społecznych

Rozpoczął się konkurs na kampanię społeczną roku. Jego organizatorem jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl.
Konkurs będzie promował dobre praktyki w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne – działania komunikacyjne, wykorzystujące takie narzędzia, jak reklama i public relations. W Polsce kampaniami społecznymi można określić te działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w „Ustawie o Pożytku Publicznym i Wolontariacie”, realizowane przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne. 

Kampanie społeczne będą w konkursie oceniane w pięciu kategoriach: inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie), kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm oraz inicjatywy polityczne. Jury przyzna im tytuły „Kampanii społecznej roku” w danej kategorii.
Kampanie mogą być zgłaszane przez nadawców lub osoby reprezentujące nadawców po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Portal PRoto sprawuje nad konkursem patronat medialny. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj