Trwają zgłoszenia do Konkursu Klubu Twórców Reklamy! Nagrodzone w nim zostaną projekty cechujące się kreatywnością i twórczą odwagą, wyrazistą komunikacją, niestandardowymi i przełamującymi konwencję ideami oraz aktualnością użytych narzędzi, mediów i tematów. PRoto.pl zostało patronem medialnym inicjatywy. Jeszcze do 28 kwietnia 2025 roku można zgłaszać się do rywalizacji!
Organizatorem konkursu KTR 2025 jest SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Do tegorocznej edycji można zgłaszać prace zrealizowane między 20 kwietnia 2024 a 12 maja 2025.
W tym roku w kategorii For Good pojawiła się nowa podkategoria – Long Term, która docenia formaty kreatywne komunikowane co najmniej przez dwa lata, w przypadku których kreatywność przełożyła się na pozytywny wpływ na otoczenie.
W kategorii Technology wprowadzono z kolei nowe kategorie w Technology for Culture i dodano nowe obszary w ramach podkategorii Creative Tech: Product oraz Extended Reality.
W kategorii Craft Video wprowadzono natomiast nowe definicje Production i Postproduction, w ramach których doceniony zostanie „kreatywny wkład producentów będący sumą właściwie podjętych decyzji na każdym etapie produkcji, rozpoczynając od doboru twórców, poprzez oczywistą oczywistość, czyli znalezienie optymalnych rozwiązań produkcyjnych w określonych ramach budżetowych”.
Zmiany w kategorii Craft Fotografia obejmują z kolei nowe, połączone podkategorie: Moda / Beauty, Lifestyle / Ludzie / Portret, Krajobraz / Architektura, Kompozycja Cyfrowa / Efekty Specjalne / CGI.
W konkursie pojawiła się też nowa kategoria – Pozostałe Projekty Komercyjne.
Zgłoszenia przyjmowane są do 28 kwietnia 2025 roku. Freelancerzy mają jedno zgłoszenie bezpłatnie.
Laureaci zostaną ogłoszeni 9 września 2025 roku podczas uroczystej Gali KTR w Teatrze Nowym.
Więcej informacji o konkursie, w tym szczegółowe opisy kategorii, można znaleźć na stronie.
Zgłoszenia można dokonać tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.