Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku XIV”. Termin składania ofert upływa 15 marca 2024 roku, o godzinie 12.00.
Ideą projektu jest edukacja na temat właściwych nawyków odżywiania, które opierają się na pięciu porcjach warzyw, owoców lub soków dziennie. Program jest kontynuacją działań realizowanych przez stowarzyszenie w zakresie popularyzacji spożywania warzyw, owoców i soków. Najnowsza odsłona kampanii rozpocznie się 1 kwietnia 2024 roku, a koniec jest przewidziany 31 marca 2025 roku.
Stowarzyszenie poszukuje agencji, która będzie rozbudowywać witrynę apetytnapolskie.com, przeprowadzać kampanię w mediach społecznościowych z udziałem internetowych twórców, obsługiwać biuro prasowe, komunikować badania konsumenckie i edukacyjne akcje w social mediach i na stronie, reagować na negatywne treści oraz monitorować media.
Grupą docelową kampanii są konsumenci w wieku 16-59 lat, którzy prowadzą zdrowy tryb życia, młode matki (19-39 lat) decydujące o zakupach, dzieci w wieku 7-15 lat i osoby starsze dbające o zdrowie.
Przedstawiana oferta ma zawierać pomysł na realizację kampanii zgodnie z założeniami strategicznymi programu, plan rozbudowy serwisu internetowego i jego promocji oraz szczegółową strategię działań public relations. Oprócz tego należy wskazać koszt zaplanowanych usług, przygotować harmonogram w podziale na miesiące kampanii, a także dołączyć planowane minimalne zasięgi.
Maksymalna kwota, która składa się z zaplanowanych działań i wynagrodzenia, nie może przekroczyć 607 tys. zł.
Oferty należy przesłać na adres: Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, ul. Rakowiecka 36 pokój 339, 02-532 Warszawa. Więcej informacji znajduje się na stronie. (af)