piątek, 11 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościKreatywna reklama po raz drugi

Kreatywna reklama po raz drugi

7 kwietnia odbędzie się II edycja konferencji Kampanie Reklamowe i Wyborcze. Swoją wiedzą podzielą się na niej Anika Paliszewska, trener kreatywny „Odysei umysłu” oraz Barbara Szumska, Brand PR Unit Director w Firmie Edelman. Uczestnicy konferencji będą mogli także wysłuchać wykładów.
Jeden z nich wygłosi Gerald Abramczyk, członek sztabów wyborczych prezydentów USA: Geralda Forda i Ronalda Reagana, zawodowy konsultant i trener z dziedziny komunikacji. Autorem drugiego, zatytułowanego „Psychologia w służbie reklamy i PR”, będzie dr Rafal Ohme, psycholog, profesor SWPS i Instytutu Psychologii PAN, który współpracuje również ze Stanford University oraz Kellogg Graduate School of Management. Patronat nad konferencją objął wortal PRoto.
Więcej informacji

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj