niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKryzys w firmie? Kongres Komunikacji Kryzysowej już 10 grudnia!

Kryzys w firmie? Kongres Komunikacji Kryzysowej już 10 grudnia!

Już 10 grudnia 2019 roku w Warszawie odbędzie się Kongres Komunikacji Kryzysowej, którego organizatorem jest Puls Biznesu.

Konferencja poświęcona będzie nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z realnymi historiami z kraju i ze świata, analizowanymi pod kątem skuteczności i błędów: przykładami marek, które z kryzysów wyniosły nową siłę, oraz firm, które niemal się nie podniosły. Eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi narzędzi i metod prewencji i reagowania kryzysowego. Pojawi się także temat przewidywań dotyczących nadchodzących źródeł kryzysów oraz tego, jak się do nich przygotować.

W gronie prelegentów znajdą się eksperci specjalizujący się w komunikacji i budowaniu reputacji. Będą wśród nich m.in. Małgorzata Kozieł-Pańczyk, rzecznik prasowy Grupy Eurozet, Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów, Magdalena Zwolińska, partner w agencji Lighthouse, Agnieszka Gorzkowicz, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej i zastępca rzecznika prasowego Credit Agricole Bank Polska, czy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska.

Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów firm, członków zarządu i dyrektorów generalnych, dyrektorów zajmujących się komunikacją, PR-em i komunikacją kryzysową, rzeczników prasowych, dyrektorów ds. marketingu czy ds. korporacyjnych.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. Tylko do 25 października bilety można nabyć w niższej cenie!

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj