Książę Harry i księżna Meghan zatrudnili eksperta od social mediów, który ma im pomóc „podbić świat” za pomocą Instagrama – informuje insider.com. Jak czytamy, stanowisko Digital Communications Lead objął David Watkins – były Global Social Media Co-ordinator brytyjskiego domu mody Burberry.
„Harry i Meghan chcą podbić świat za pomocą social mediów, żeby prawdziwie połączyć się ze swoimi obserwatorami” – źródło przytacza wypowiedź informatora z otoczenia rodziny królewskiej, którą ten udzielił dziennikowi The Sun.
Jak czytamy, Watkins ma dostawać wynagrodzenie w wysokości 36600 funtów rocznie.
Richard Fitzwilliams, komentator rodziny królewskiej i ekspert ds. public relations, powiedział w rozmowie z insider.com, że skupienie się Meghan i Harry’ego na mediach społecznościowych jest próbą „dotarcia do millenialsów”. „Wybór Davida Wakinsa na osobę, która zajmie się internetową komunikacją, pokazuje, jak dużą wagę przywiązują do social mediów (…)” – dodał Fitzwilliams.
Źródło dodaje, że w ostatnim czasie książę i księżna Sussex zatrudnili również nową prywatną sekretarz, Fionę Mcilwham. Mcilwham ma pomóc w odbudowie reputacji pary po ostatnich aferach medialnych, takich jak odnowienie swojej posiadłości za trzy miliony funtów czy loty prywatnym samolotem na wakacje.
„Ten nowy zespół pomoże kreować ich na dynamiczny i charyzmatyczny duet o globalnym zasięgu. Powinno się to udać bardzo dobrze” – podsumował Fitzwilliams.
Konto na Instagramie Meghan i Harryego – @SussexRoyal – obserwuje aktualnie ponad dziewięć milionów osób. (ak)
Zdjęcie główne: By Northern Ireland Office – Prince Harry and Ms Markel attend ‘Amazing The Space’ event [CC BY 2.0] via Wikimedia Commons