Kongres For Social Media odbędzie się już 23 i 24 maja 2022 roku w Gdańsku. Jest to wydarzenie skierowane do osób, które potencjał mediów społecznościowych wykorzystują w codziennej pracy.
Pierwszego dnia wśród ekspertów znajdzie się m.in. Mateusz Suryś z VMLY&R, który opowie dlaczego Facebook nie jest już ciekawym miejscem dla młodych ludzi, a także co w dzisiejszych czasach możemy właściwie nazwać social mediami.
Karolina Bąkowska z GoldenSubmarine przedstawi z kolei strategie obecności na TikToku oraz wprowadzi w tajniki efektywnych działań reklamowych. Mowa będzie także o tym, czy tylko marka dla młodych ma szansę na tej platformie.
Zagadnienie storytellingu omówi natomiast Agata Kostrzewa z Visual & Narrative Institute. Opowie m.in. o tym, jakie cechy powinna mieć opowieść w mediach społecznościowych, żeby była angażująca.
Na zakończenie pierwszego dnia Łukasz Korczewski z Media Monks podejmie temat budowania strategii w social mediach.
Drugi dzień Kongresu For Social Media otworzy Adrian Gamoń z tematem zmian na LinkedInie. Opowie o zmianach dotyczących strony firmowej, profilu osobowego, treści i płatnych kampanii.
Tuż po nim Aneta Chrzanowska – Head of Social Media w eobuwie.pl – zgłębi temat, jak stworzyć angażujący konkurs na Instagramie.
24 maja odbędą się także wykłady dotyczące taktyk kampanii reklamowych na Facebooku, rozwijania profilu firmowego w mediach społecznościowych czy tworzenia ciekawego contentu.
Więcej informacji o kongresie na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.