Od dziś można zgłaszać projekty w ramach konkursu „Kampania Społeczna Roku 2010”, organizowanym przez Fundację Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl. W tegorocznej edycji konkursu nagrodzone zostaną kampanie społeczne w 8 kategoriach:
– Inicjatywy obywatelskie (organizacji pozarządowych, osób prywatnych i studentów),
– Kampanie instytucji branżowych
– Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych
– Inicjatywy polityczne
– Inicjatywy lokalne
– Inicjatywy 1%
– Kampanie i akcje firm komercyjnych i fundacji firm
– Marketing zaangażowany społecznie (CRM)
Wszystkie zgłoszone projekty ocenione zostaną przez jury konkursu, które weźmie pod uwagę następujące elementy: strategię, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów komunikacji, wykorzystanie narzędzi komunikacji, ogólną kreatywność kampanii, argumentację reklamową, działania PR, efektywność, oraz formę i walory produkcyjne.
Poza profesjonalistami o nagrody będą mogli również starać się amatorzy. Obie grupy będą mogły brać udział w otwartym konkursie Young Talents Committed. Zadaniem jego uczestników będzie przedstawienie pomysłów kreatywnych na społeczny spot filmowy i plakat pt. „Drugie życie produktu”.
Najlepsze projekty zostaną nagrodzone w trakcie gali, która odbędzie się na początku czerwca.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.