Termin składania zgłoszeń do 9. edycji Polskiego Konkursu Reklamy wydłużono do 12. marca. W tym roku po raz pierwszy organizatorzy przyznają Grand Prix dla najlepszej pracy.
Przewodniczącym tegorocznej uroczystości jest Armin Jochum (chief creative officer Jung Von Matt), który dotychczas przewodniczył jury konkursu Cannes Lions Promo and Activation oraz Direct, Sales Promotion& Activation. Był również członkiem jury Cannes Lions Titanium and Integrated. Podczas Polskiego Konkursu Reklamy Armin będzie prowadził obrady jury, które oceni prace w kategoriach: Reklama, Film, Radio, Drukowana, Kampania. W pozostałych kategoriach obradom będą przewodniczyć kolejno:
– Media Interaktywne – Arek Szulczyński (K2 Internet)
– Active Advertising – Przemysław Wojak ( Q&A Consulting )
– Design – Ela Skrzypek (Brand New Idea)
– Marketing Miejsc – Adam Mikołajczyk (Best Place Institute)
– Fotografia – Wojtek Dagiel (Mccann Erickson Polska)
– Ilustracja – Przemysław ‚Trust‘ Truściński
– Warsztat Film/Radio – Marcin Serafin
W konkursie mogą wziąć udział: agencje – ATL, BTL, PR, event marketing, interactive; studia – graficzne, design, filmowe, fotograficzne; wydawnictwa; butiki kreatywne; indywidualni twórcy; klienci; domy mediowe oraz media, a także jednostki samorządowe.
W ramach Konkursu KTR zostaną przyznane nagrody specjalne: Agencja Reklamowa Roku, Reklamodawca Roku, Fotograf Roku, Dom Produkcyjny Roku, Studio Postprodukcyjne Roku, Nagroda Creative Mobile.
PRoto.pl jest patronem wydarzenia.