piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNowa marka Katarzyny Tusk klientem Lepont

Nowa marka Katarzyny Tusk klientem Lepont

La Rondé, nowa marka mody cyrkularnej, za którą stoi Katarzyna Tusk, twórczyni bloga Make Life Easier oraz firmy MLE Collection, w październiku 2022 roku została klientem Lepont. Marka La Rondé wprowadza do sprzedaży selekcję ubrań z drugiego obiegu.

Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację PR-ową. Do kluczowych zadań Lepont będzie należeć wizerunkowy launch marki, stworzenie planu komunikacji, w tym budowa strategii PR i media relations, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz wsparcie w realizacji wydarzeń specjalnych. Lepont zajmie się także prowadzeniem biura prasowego marki.

Klientem z ramienia agencji będzie zajmować się Kamila Kończak, Managing Director & Co-Founder, oraz Wiktoria Kania, PR & Influencer Manager.

Współpraca ma charakter długofalowy. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj