W marcu 2024 roku agencja kreatywna Labcon poinformowała o rozbudowaniu oferty o Advocacy – całościowe działania mające na calu angażowanie konsumentów i pomoc markom w budowaniu zasięgu i spójności wizerunkowej.
Oferta Advocacy ma stanowić odpowiedź na dynamiczną transformację roli, jaką odgrywają media i influencerzy w cyfrowym świecie. Działania te mają za zadanie zaangażować konsumentów w pozytywną dyskusję o marce w internecie. Labcon w komunikacie prasowym zaznacza, że Advocacy umożliwia pojawienie się pozytywnych wzmianek o firmach w touchpointach, dzięki czemu może stanowić uzupełnienie kampanii mediowych i e-commerce.
„Ostatnie doświadczenia w pracy z klientami pokazują, że dzięki synergicznemu podejściu do działań w zakresie public relations, influencer marketingu czy aktywacji angażujących konsumentów mamy wpływ na to, jak toczy się rozmowa o marce w internecie. Możemy nią nawigować i optymalizować działania. Pozwala nam to też spójnie oceniać ich efektywność” – komentuje Marta Łysiak, Managing Director Labcon.
Nowa oferta Labcon jest wspierana przez zaplecze mediowe i merytoryczne Group One oraz rozwiązania wykorzystujące narzędzia z zakresu sztucznej inteligencji optymalizujące czas i koszty pracy. Pozwala to na jeszcze skuteczniejsze wdrażanie rozwiązań kreatywnych.
Na czele działu Advocacy stoi Monika Dobaj. Od lutego 2023 roku zajmuje ona stanowisko Head of PR w Labcon. Do tej pory była odpowiedzialna za kampanie dla marek LUSH, Eau Thermal Avène czy L’Oréal. Wcześniej doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji wizerunkowej i public relations zdobywała przez współpracę z takimi firmami jak Avon, Nivea, IKEA, Procter & Gamble, Danone, Nestlé czy Mars Wrigley. (ao)