W sierpniu 2024 roku Grupa Lafrentz, firma z branży budowlanej, poinformowała o przejściu rebrandingu. Marka zyskała nowe kolory i logotyp, które mają za zadanie podkreślić jej trzydziestoletnie doświadczenie, wachlarz oferowanych usług, jakość realizowanych przedsięwzięć, a także najważniejsze wartości.
Rebranding miał na celu ukazanie siły Grupy Lafrentz jako zespołu skoordynowanego, zintegrowanego i pełnego synergii, składającego się z sześciu specjalistycznych działów. Dzięki nim firma może oferować całościowe usługi w szeroko rozumianej branży budowlanej – od projektowania, przez budowę i nadzór, po wykończenia wnętrz i realizacje z zakresu odnawialnych źródeł energii – czytamy w komunikacie prasowym.
„Po prawie trzydziestu latach działalności zdecydowaliśmy się na rebranding. Przez te wszystkie lata zbudowaliśmy silną markę i tę siłę chcemy pokazać nie tylko nową identyfikacją wizualną, ale również sposobem działania, komunikacji i współpracy” – komentuje prezes firmy Maciej Durski.
Nowy logotyp Grupy Lafrentz tworzą trzy barwy – czerwień, biel i czerń. Odświeżona identyfikacja ma odzwierciedlać wielowymiarowy charakter firmy. Będący częścią logotypu sygnet, który składa się z sześciu elementów tworzących spójny blok w kwadracie, ma symbolizować solidność i jedność organizacji, a wzór przypominający tkankę lub mur ma odzwierciedlać złożoność relacji i współdziałania wewnątrz firmy. Całość logo jest utrzymana w bezszeryfowym kroju, co ma podkreślać twarde kompetencje i profesjonalizm marki.
Nowe logo
Poprzednie logo
Proces rebrandingu Lafrentz składa się z kilku etapów. Premiera identyfikacji wizualnej miała miejsce w kwietniu 2024 roku, jednak etap transformacji wizerunkowej zakończył się w sierpniu 2024 roku. Całość prac będzie finalizowana z końcem 2024 roku.
(ao)