W kwietniu 2024 roku marka piwa Lech, należąca do Kampanii Piwowarskiej, poinformowała o zmianie identyfikacji wizualnej.
Marka zintegrowała całe portfolio, oferując napoje alkoholowe, niskoalkoholowe i funkcyjne pod szyldem piwa generacji „L”. Zmiana ta ma nawiązywać do młodych konsumentów, którzy cenią sobie różnorodność zarówno samych napojów, jak i okazji do ich konsumpcji.
„Młodzi dorośli w Polsce i na świecie mierzą się z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza z przebodźcowaniem, wysokim tempem życia czy presją świata cyfrowego. Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominają często o tym co ważne, co realne. Co znajduje się tu i teraz. Chcemy jako Lech przypominać o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić i odświeżyć perspektywę na nieco lżejszą. Od tego jest marka pozostająca w zgodzie z trendem NO-LO — taka jak Lech” – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marek premium Kompanii Piwowarskiej.
Nowe logo
Źródło: facebook.com/Lech
Poprzednie logo
Źródło: facebook.com/Lech
Nowa identyfikacja wizualna marki została zaprojektowana przez Wojtka Mierowskiego i Prism. Autorem fontu jest Mateusz Machalski.
Lech ruszył także z kampanią promującą nową identyfikację marki. Obejmie ona eventy, nowe opakowania, TV, digital, prasę i reklamy zewnętrzne. Akcja rozpoczyna się od „Manifestu marki”, który pojawi się w przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach, a także w digitalu.
(ao)