sobota, 22 marca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryLettly odpowiada za influencer marketing Rituals

Lettly odpowiada za influencer marketing Rituals

Marka kosmetyczna Rituals na początku marca 2025 roku dołączyła do grona klientów Lettly. Agencja będzie odpowiadać za całoroczną strategię influencer marketingu firmy w Polsce. 

Jak wyjaśnia Lettly, kampania ma na celu nie tylko promocję produktów, lecz także określonego stylu życia: „produkty marki zachęcają do celebrowania codziennych momentów w spokojny i świadomy sposób”.

Agencja zajmie się całościowo strategią influencermarketingową marki, w tym doborem twórców, konceptem kreatywnym i nadzorowaniem współpracy, obejmującym analizę danych i optymalizację kampanii.  

Działania z twórcami będą prowadzone na Instagramie i TikToku. Efekty współpracy będą widoczne na profilach influencerów.

Lettly wybrano w przetargu. Po stronie agencji projektem zajmują się Maja Kot, Account Managerka, oraz Zuza Ledworowska, Business Development Managerka.

Wcześniej za działania influencermarketingowe Rituals odpowiadało Big Picture. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj