Marka kosmetyczna Rituals na początku marca 2025 roku dołączyła do grona klientów Lettly. Agencja będzie odpowiadać za całoroczną strategię influencer marketingu firmy w Polsce.
Jak wyjaśnia Lettly, kampania ma na celu nie tylko promocję produktów, lecz także określonego stylu życia: „produkty marki zachęcają do celebrowania codziennych momentów w spokojny i świadomy sposób”.
Agencja zajmie się całościowo strategią influencermarketingową marki, w tym doborem twórców, konceptem kreatywnym i nadzorowaniem współpracy, obejmującym analizę danych i optymalizację kampanii.
Działania z twórcami będą prowadzone na Instagramie i TikToku. Efekty współpracy będą widoczne na profilach influencerów.
Lettly wybrano w przetargu. Po stronie agencji projektem zajmują się Maja Kot, Account Managerka, oraz Zuza Ledworowska, Business Development Managerka.
Wcześniej za działania influencermarketingowe Rituals odpowiadało Big Picture. (mb)