Na początku kwietnia 2023 roku LG Electronics zaprezentowało odświeżoną identyfikację wizualną. Celem zmian ma być zwiększenie popularności marki wśród klientów m.in. z pokolenia Z.
Zmiana obejmuje również ożywienie w przestrzeni cyfrowej symbolu firmy. Logo, składające się z liter L i G, zostało wprawione w ruch i może przybierać osiem różnych pozycji, w tym obracać się, mrugać czy kiwać się, a także poruszać się do muzyki w tle na platformach cyfrowych.
Ożywiony został również czerwony kolor logo. W każdym punkcie kontaktu z klientami firma będzie używać koloru LG Active Red z gradientowymi elementami w trzech wariantach, w zależności od produktu: LG Acitve Red, białym i czarnym.
Dla hasła marki, „Life’s Good”, zaprojektowana została nowa czcionka, w którą wkomponowano kształty inspirowane różnymi urządzeniami LG.
„Wdrażając nową strategię, LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie” – powiedział William Cho, dyrektor generalny LG Electronics. (zd)
[[{“fid”:”74844″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
nowe logo
stare logo