sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLG odświeża identyfikację wizualną

LG odświeża identyfikację wizualną

Na początku kwietnia 2023 roku LG Electronics zaprezentowało odświeżoną identyfikację wizualną. Celem zmian ma być zwiększenie popularności marki wśród klientów m.in. z pokolenia Z.

Zmiana obejmuje również ożywienie w przestrzeni cyfrowej symbolu firmy. Logo, składające się z liter L i G, zostało wprawione w ruch i może przybierać osiem różnych pozycji, w tym obracać się, mrugać czy kiwać się, a także poruszać się do muzyki w tle na platformach cyfrowych. 

Ożywiony został również czerwony kolor logo. W każdym punkcie kontaktu z klientami firma będzie używać koloru LG Active Red z gradientowymi elementami w trzech wariantach, w zależności od produktu: LG Acitve Red, białym i czarnym.

Dla hasła marki, „Life’s Good”, zaprojektowana została nowa czcionka, w którą wkomponowano kształty inspirowane różnymi urządzeniami LG.

„Wdrażając nową strategię, LG zamierza stać się marką kultową, która będzie przemawiać do konsumentów ze wszystkich pokoleń na całym świecie” – powiedział William Cho, dyrektor generalny LG Electronics. (zd)

[[{“fid”:”74844″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

nowe logo

stare logo

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj