W kwietniu 2020 roku w Lightscape pracę rozpoczęły dwie nowe osoby – Kamil Badura i Anna Hołub. Powiększenie zespołu związane jest z zapotrzebowaniem na usługi agencji ze strony klientów oraz rozwojem kompetencji digitalowych.
Kamil Badura został Marketing Consultantem. Na nowo utworzonym stanowisku będzie realizował działania komunikacyjne dla grupy INELO – zajmie się działaniami media relations, wsparciem marketingowym, zarządzaniem wizerunkiem. Wesprze również zespół opiekujący się mediami społecznościowymi tego klienta. Będzie także odpowiadał za działania komunikacyjne dla Związku Firm Pośrednictwa Finansowego (ZFPF).
Kamil Badura
Badura posiada sześcioletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Współpracował z takimi markami jak Listonic, Uber, Toyota, Wydawnictwo Gandalf czy Wydawnictwo Czarne. Odpowiadał za performance marketing, optymalizację konwersji, Google i Facebook Ads oraz afiliację i analitykę działań PPC. W latach 2017-2018 współpracował z Lightscape na stanowisku Account Executive. Był wtedy odpowiedzialny za działania PR dla marek z sektora finansowego – m.in. Avivy, Expander Advisors i Tax Care.
Anna Hołub rozpoczęła pracę jako Junior Account Executive. Na nowo utworzonym stanowisku dołączy do zespołu finance prowadzonego przez Agnieszkę Jagusiak. Wesprze działania komunikacyjne dla marki Intrum.
Anna Hołub
Wcześniej Hołub współpracowała m.in. z Urban Communication, Patryk Wolski Management i MSL. Prowadziła działania dla marek takich jak Netflix, Wyborowa czy Jameson. Ma doświadczenie w copywritingu, relacjach z mediami i obsłudze kanałów social media. (ak)