LinkedIn wprowadza nową sekcję „What People Are Talking About” („O czym mówią ludzie”), w której widoczne będą najpopularniejsze treści zamieszczane w serwisie oraz podkreślane najważniejsze wątki z aktualnie prowadzonych konwersacji – podaje socialmediatoday.com. Treści te będą generowane przez pracowaników LinkedIna.
Jak czytamy dalej, nowa opcja może zwiększyć zaangażowanie na platformie, ale także pozwoli użytkownikom być na bieżąco z tym, co dzieje się w serwisie. Sekcja będzie widoczna z prawej strony aktualności.
Źródło podaje, że nowa sekcja jest dostępna obecnie dla około 25 proc. użytkowników. Jednak LinkedIn powoli wprowadza ją u coraz większej liczby osób, zarówno korzystających z serwisu na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych – pisze źródło. Socialmediatoday.com podaje także, że w Indiach nowa sekcja została już wprowadzona u 90 proc. użytkowników. Jest to najprawdopodobniej spowodowane tym, że jest to drugi kraj co do wielkości bazy członków LinkedIna, z liczbą 55 milionów użytkowników. Wyprzedzają go jedynie Stany Zjednoczone, gdzie z serwisu korzysta 135 milionów osób – czytamy. Pod względem liczby ludności na świecie Indie zajmują drugie miejsce, przez co są także kluczowym miejscem strategicznym dla gigantów technologicznych – pisze portal. (pm)