10 lipca 2023 roku linie lotnicze Emirates oraz CNN International Commercial rozpoczęły kampanię, która ma zaprezentować przewoźnika wśród osób podróżujących służbowo. Akcja skierowana jest do globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych.
Jak czytamy, w ramach kampanii CNN łączy markę linii lotniczych z wysokiej jakości treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji. Głównym elementem projektu jest nowy segment biznesowy sponsorowany wyłącznie przez Emirates. Jest on nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych flagowych programów CNN International. Emirates Business Briefing będzie emitowany w „CNN Newsroom z Maxem Fosterem i Biancą Nobilo”, „First Move z Julią Chatterley”, „Connect the World z Becky Anderson” oraz „One World z Zainem Asherem”.
Prezentowane będą w nim informacje istotne dla obecnych i przyszłych liderów biznesu: aktualności rynkowe, fuzje i przejęcia, najnowsze technologie, kryptowaluty.
Działania będą też realizowane w Digitalu. Linie Emirates są wyłącznym sponsorem sekcji CNN Markets, z uwzględnieniem contentu Emirates Business Briefing. W telewizji i na platformach cyfrowych prezentowane będą spoty telewizyjne oraz reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo.
„Czas jest bardzo cenny, zwłaszcza dla kadr zarządzających i odbiorców biznesowych premium, do których kierujemy naszą ofertę za pośrednictwem CNN. Wierzymy, że Emirates Business Briefing wniesie wartość dodaną do ich życia. Segmenty te są uzupełniane krótkimi reklamami z udziałem ambasadorki naszej marki Penelope Cruz, która korzysta ze wszystkich dostępnych na pokładzie Emirates ekskluzywnych usług, w myśl hasła »samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy«. Jesteśmy przekonani, że stanowi to idealną synergię między naszą marką, naszymi historiami o produktach premium, renomowaną globalną marką informacyjną i naszą grupą docelową premium” – mówi Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki. (mb)