piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinie lotnicze Emirates współpracują z CNN, by dotrzeć do osób podróżujących służbowo

Linie lotnicze Emirates współpracują z CNN, by dotrzeć do osób podróżujących służbowo

10 lipca 2023 roku linie lotnicze Emirates oraz CNN International Commercial rozpoczęły kampanię, która ma zaprezentować przewoźnika wśród osób podróżujących służbowo. Akcja skierowana jest do globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych.

Jak czytamy, w ramach kampanii CNN łączy markę linii lotniczych z wysokiej jakości treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji. Głównym elementem projektu jest nowy segment biznesowy sponsorowany wyłącznie przez Emirates. Jest on nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych flagowych programów CNN International. Emirates Business Briefing będzie emitowany w „CNN Newsroom z Maxem Fosterem i Biancą Nobilo”, „First Move z Julią Chatterley”, „Connect the World z Becky Anderson” oraz „One World z Zainem Asherem”.

Prezentowane będą w nim informacje istotne dla obecnych i przyszłych liderów biznesu: aktualności rynkowe, fuzje i przejęcia, najnowsze technologie, kryptowaluty.

Działania będą też realizowane w Digitalu. Linie Emirates są wyłącznym sponsorem sekcji CNN Markets, z uwzględnieniem contentu Emirates Business Briefing. W telewizji i na platformach cyfrowych prezentowane będą spoty telewizyjne oraz reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo.

„Czas jest bardzo cenny, zwłaszcza dla kadr zarządzających i odbiorców biznesowych premium, do których kierujemy naszą ofertę za pośrednictwem CNN. Wierzymy, że Emirates Business Briefing wniesie wartość dodaną do ich życia. Segmenty te są uzupełniane krótkimi reklamami z udziałem ambasadorki naszej marki Penelope Cruz, która korzysta ze wszystkich dostępnych na pokładzie Emirates ekskluzywnych usług, w myśl hasła »samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy«. Jesteśmy przekonani, że stanowi to idealną synergię między naszą marką, naszymi historiami o produktach premium, renomowaną globalną marką informacyjną i naszą grupą docelową premium” – mówi Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj