LinkedIn pod koniec marca 2023 roku zapowiedział nowe funkcje na platformie. Jak przekazuje Tomer Cohen, Chief Product Officer, serwis będzie m.in. proponował użytkownikom posty na postawie algorytmu. LinkedIn chce w ten sposób pomóc odkrywać członkom platformy treści, które mogą ich zainteresować.
Ponadto, LinkedIn wyświetli krótką ankietę pod sugerowanym wpisem i zapyta, czy post był wartościowy. Użytkownik będzie mógł zaznaczyć jedną z trzech odpowiedzi, a następnie wskazać, dlaczego wpis był lub nie był przydatny.
Źródło: linkedin.com
Serwis wprowadza również przycisk „X” przy postach, co ma ułatwić użytkownikom szybsze wskazywanie tych publikacji, których nie chcą oglądać na swojej stronie głównej.
Źródło: linkedin.com
Jednocześnie serwis informuje, że położy większy nacisk na wyświetlanie wpisów z sieci kontaktów danego użytkownika, tak, aby nie ominąć postów, które ktoś z sieci polubi lub skomentuje, a które LinkedIn uzna za „cenne zawodowo”.
Użytkownicy otrzymają również możliwość wyszukiwania tematów, które ich interesują, a następnie filtrowania według kategorii, np. wydarzenia, kursy lub newslettery.
Źródło: linkedin.com
Serwis przypomina również, że na początku marca 2023 wprowadził artykuły oparte na sztucznej inteligencji. (bs)