niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn Collective nową platformą dla B2B

LinkedIn Collective nową platformą dla B2B

LinkedIn uruchomił platformę Collective przeznaczoną dla marketerów B2B.

Społeczność będzie miała dostęp do zasobów danych, spostrzeżeń ekspertów oraz liderów w branży marketingu B2B.

Za pomocą nowej platformy LinkedIn chce pokazać, jak wygląda budowanie marki w serwisie.

Wiceprezes ds. marketingu LinkedIna Jim Habig w kolumnie felietonów na platformie podzielił się tym, że jego zdaniem marketing B2B jest aktualnie u progu wielkich zmian. Twierdzi on, że społeczność marketingu B2B w pełni nie wykorzystuje mocy kreatywności.

Na platformie pojawił się również pierwszy post, w którym Tequia Burt z LinkedIna opisuje, jakie błędy według niej popełniają przedsiębiorcy B2B oraz jak stworzyć kultową markę. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj