poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn dodaje nową opcję do „Raportu zaangażowania firmy”

LinkedIn dodaje nową opcję do „Raportu zaangażowania firmy”

LinkedIn na swoim blogu poinformował, że dodaje nową opcję do „Raportu zaangażowania firmy”. Jest to narzędzie dostępne w zakładce Menedżer kampanii, które pozwala uzyskać wgląd w to, w jaki sposób firmy angażują się na LinkedInie. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp m.in. do wskaźników zaangażowania takich jak: wyświetlanie reklam, aktywność reklamowa i wizyty na stronie.

LinkedIn wprowadza teraz opcję filtrowania raportu, która ma pozwolić optymalizować i dostosowywać treści w oparciu o poziom zaangażowania. Jak komunikuje platforma, ma to pozwolić marketerom wykorzystywać dane dotyczące zaangażowania w dowolnej kampanii.

Dane będzie można segregować w oparciu o zaangażowanie: bardzo niskie, niskie, średnie, wysokie i bardzo wysokie.

Źródło: linkedin.com

Po przefiltrowaniu danych według poziomu zaangażowania, użytkownik otrzyma możliwość utworzenia segmentu dynamicznego lub statycznego. Segment dynamiczny będzie codziennie aktualizowany o firmy z pierwotnej listy, które mają niskie zaangażowanie, natomiast statyczny pozostawi listę bez zmian.

Źródło: linkedin.com

LinkedIn przypomina, że istnieje również możliwość wyeksportowania raportu. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj