LinkedIn na swoim blogu poinformował, że dodaje nową opcję do „Raportu zaangażowania firmy”. Jest to narzędzie dostępne w zakładce Menedżer kampanii, które pozwala uzyskać wgląd w to, w jaki sposób firmy angażują się na LinkedInie. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp m.in. do wskaźników zaangażowania takich jak: wyświetlanie reklam, aktywność reklamowa i wizyty na stronie.
LinkedIn wprowadza teraz opcję filtrowania raportu, która ma pozwolić optymalizować i dostosowywać treści w oparciu o poziom zaangażowania. Jak komunikuje platforma, ma to pozwolić marketerom wykorzystywać dane dotyczące zaangażowania w dowolnej kampanii.
Dane będzie można segregować w oparciu o zaangażowanie: bardzo niskie, niskie, średnie, wysokie i bardzo wysokie.
Źródło: linkedin.com
Po przefiltrowaniu danych według poziomu zaangażowania, użytkownik otrzyma możliwość utworzenia segmentu dynamicznego lub statycznego. Segment dynamiczny będzie codziennie aktualizowany o firmy z pierwotnej listy, które mają niskie zaangażowanie, natomiast statyczny pozostawi listę bez zmian.
Źródło: linkedin.com
LinkedIn przypomina, że istnieje również możliwość wyeksportowania raportu. (bs)